حمایت از هیئات مذهبی در نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر»
کد خبر: 4156311
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

حمایت از هیئات مذهبی در نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر»

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در مسیر حمایت هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی، نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر» است که از ۲۵ تیرماه دایر شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد.

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه این سازمان باور دارد که مردمی بودن اولویت اصلی و مهم در بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی است، اظهار کرد: مردم‌محوری را رویکرد شاخص خود قرار داده‌ایم و بر همین اساس، در مراسم دهه اول محرم نیز دخالت مستقیمی نخواهیم داشت.

وی افزود: حسب تأکیدات شورای شهر و نگاه حاکم بر مدیریت شهری، در ایام محرم فعالیت‌ها و اقدامات مردمی و هیئات مذهبی را حمایت می‌کنیم و به همین دلیل رویدادی به‌صورت مستقیم از سوی شهرداری مشهد در دهه اول محرم برگزار نمی‌شود. از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت حمایت هیئات مذهبی و تشکل‌ها، نمایشگاه «حسینیه‌ای به وسعت شهر» است که از ۲۵ تیرماه دایر شده و تا  28 تیرماه فعالیت دارد.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌های مردمی می‌توانند با دریافت بن‌های ویژه‌ای‌که از طریق شورای هیئات‌ مذهبی تهیه می‌کنند، اقلام مورد نیاز محرمی خود را با قیمت‌های دارای تخفیف تهیه کنند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای نصب پرچم عزای حسینی بر سر درب منازل مسکونی خبر داد و گفت: شهروندان مشهدی می‌توانند برای ثبت‌نام و نصب پرچم عدد ۱۰ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha