طرح «اربعین سجادی» در هرمزگان برگزار می شود
کد خبر: 1320478
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
در راستای کنگره بین المللی امام سجاد(ع)؛

طرح «اربعین سجادی» در هرمزگان برگزار می شود

گروه اندیشه: مدیر کمیته بانوان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: در راستای اهداف برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) طرح «اربعین سجادی» ویژه خادمان افتخاری امام سجاد(ع) در استان هرمزگان برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، فاطمه دهقانی، مدیر کمیته بانوان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) امروز 29آبان در جمع خبرنگاران افزود: طرح «اربعین سجادی» ویژه خادمان افتخاری امام سجاد(ع) به مدت چهل روز آغاز و تا روز برگزاری سومین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ادامه دارد.



وی در ادامه قرائت روزانه یکی از ادعیه صحیفه سجادیه، مطالعه زندگینامه امام سجاد(ع) و رساله حقوق آن حضرت از برنامه های این طرح برشمرد و بیان کرد: آشنایی با دعاهای دعای ابوحمزه ثمالی، خمس عشر، قرائت قرآن و ختم صلوات برای خشنودی معصومین(ع) و نیکی به پدر و مادر طبق دعای 24 ام صحیفه سجادیه بخش دیگری از برنامه های این طرح به شمار می رود.



مدیر کمیته بانوان کنگره بین المللی امام سجاد(ع)  همچنین ترویج صحیفه خوانی در خانواده ها، نصب سخنان امام سجاد(ع) در منزل، مسجد، محل کار را بخش دیگری  از برنامه های این طرح ذکر کرد.



مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان در پایان اظهار کرد: اعزام مبلغین و مشاورین آموزش دیده به مدارس دخترانه برای تبلیغ فرهنگ و معارف امام سجاد(ع) از دیگر برنامه های اجرا شده در کمیته بانوان در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برشمرد.  



یادآور می شود؛ کنگره بین المللی امام سجاد با حضور اندیشمندان و علمای داخلی و خارجی پنجشنبه هفتم آذر مصادف با سالروز شهادت امام سجاد(ع) به میزبانی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

captcha