امام‌ جمعه شیعیان مسقط در کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) حضور می‌یابد
کد خبر: 1324273
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲

امام‌ جمعه شیعیان مسقط در کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) حضور می‌یابد

گروه اجتماعی: مسئول کمیته علمی کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) از حضور امام‌ جمعه شیعیان مسقط، پایتخت کشور عمان در این کنگره خبر داد و گفت: چند برنامه و همایش با محوریت این کنگره با حضور امام‌ جمعه شیعیان مسقط برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی لبخندان، مسئول کمیته علمی کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، با اعلام خبر ورود احسان صادق، امام‌ جمعه شیعیان مسقط و عضو هیئت علمی دانشگاه سلطان قابوس عمان، گفت: این اندیشمند شیعه شب گذشته، پنجم آذر از طریق فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، به‌منظور شرکت در کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به هرمزگان سفر کرده است.



وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) برنامه‌های جانبی مختلفی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنرانی در همایش امام‌ سجاد(ع) در مسجد جامع امام‌ خمینی(ره) میناب یکی از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای احسان صادق در هرمزگان است.



مسئول کمیته علمی کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) اظهار کرد: شرکت در همایش فرهنگیان در بندرعباس و حضور در همایش مباحث عرفانی ـ اخلاقی امام‌ سجاد(ع) ویژه دانشگاهیان استان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای امام‌ جمعه اهل تشیع عمان است.



حجت‌الاسلام لبخندان از ورود تعدادی دیگر از مهمانان خارجی سومین کنگره بین‌المللی امام‌ سجاد(ع) خبر داد و افزود: محمود محمد الموسوی، محقق و پژوهشگر از کشور عراق و ناصر ابوشریف از جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به‌منظور شرکت در این کنگره بین‌المللی وارد بندرعباس شده و مورد استقبال اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) قرار گرفتند.



وی در پایان اظهار کرد: کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) پنجشنبه، هفتم آذر همزمان با سالروز شهادت امام چهارم شیعیان(ع) در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز در بندرعباس برگزار می‌شود.

captcha