مردم؛ بزرگترین پشتوانه و تکیه‌گاه نظام جمهوری اسلامی
کد خبر: 1336817
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

مردم؛ بزرگترین پشتوانه و تکیه‌گاه نظام جمهوری اسلامی

گروه اجتماعی: امام جمعه بشرویه با بیان اینکه مردم بزرگترین پشتوانه و تکیه‌گاه نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: ملت ما ملت مقاوم و استوار و پیرو ولایت است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین، امام جمعه بشرویه امروز، 19 آذر در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر ارسک با بیان اینکه ریاست‌ها و پست‌های این دنیا موقت است، گفت: تنها آنچه که برای خدا باشد ماندگار است لذا باید مسئولان ما به فکر انجام کار جهت رضای خداوند باشند.



وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی، نفتی و کشتی‌رانی که از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و هم اکنون نیز مشهود و ملموس  است، افزود: آنها ملت ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند الگوی مردم ایران پیامبر(ص) است.



امام جمعه بشرویه با بیان اینکه صاحبان اصلی نظام اسلامی مردم هستند، تأکید کرد: ملت ما ملت مقاوم و استوار و پیرو ولایت است.



شمس‌الدین با اشاره به پتانسیل‌های مثبت شهرستان گفت: شهرستان بشرویه شهرستانی غنی در زمینه کشاورزی وآب است لذا اگر مسئولان با تدبیر عمل کنند، با وجود این پتانسیل‌های مثبت می‌توانیم به سرعت پیشرفت کنیم.



وی یکی از معضلات امروز جامعه را اشتغال جوانان دانست و یادآورشد: باید با جذب سرمایه‌گذار و احداث کارخانه‌جات در بحث صنایع تبدیلی این مشکل را مرتفع کنیم.

captcha