تداوم فعالیت‌های مسالمت‌آمیز در هزارمین روز انقلاب مردم بحرین
کد خبر: 1340949
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

تداوم فعالیت‌های مسالمت‌آمیز در هزارمین روز انقلاب مردم بحرین

گروه بین‌الملل: با گذشت هزار روز از آغاز انقلاب بحرین علیه خاندان حاکم در این کشور و با وجود تمام محدودیت‌های امنیتی و نظامی، مخالفان بحرینی همچنان به فعالیت‌های مسالمت‌آمیز خود علیه رژیم آل خلیفه ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بحرینی‌ها با گذشت حدود 3 سال از آغاز انقلاب علیه رژیم آل خلیفه، هنوز به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود برای رسیدن به تغییرات دموکراتیک در کشورشان ادامه می‌دهند و تا رسیدن به ثبات و دموکراسی حقیقی به قیام خود ادامه خواهند داد. 
در بیانیه‌ای به این مناسبت آمده است: شکنجه‌ها، جنایات و تعرض‌های وحشیانه 1000 روزه مزدوران آل خلیفه علیه ملت بحرین در اذهان همه مردم و آزادگان جهان ثبت و ضبط گردیده است، که از سویی نشان از وحشی‌گری رژیم آل خلیفه و از سوی دیگر ثبات و پایداری و عزت ملت را به تصویر می‌کشد.
در مدت 1000 روز گذشته، نیروهای امنیتی ضربه‌های سختی به انقلاب مردمی ملت بحرین وارد کردند و اقدامات وحشیانه متعددی از جمله ریختن خون انسان‌های بیگناه، تعرض به مقدسات دینی، شکنجه زنان و کودکان، بازداشت شهروندان و شخصیت‌های سیاسی، حقوقی و سرکوب، شکنجه و محاکمه‌های ناعادلانه‌ای مرتکب شدند، اما با تمام این‌ها انقلاب هنوز ادامه دارد و مردم بحرین ثابت کردند که همه گزینه‌ها در برابر انقلاب و پایداری و استقامتشان به شکست می‌انجامد و این پیروزی ثمره پیروزی انقلاب مردمی بحرین به‌شمار می آید که با تمام افتخار در تاریخ بحرین و جهان ادامه یافته و به خود می‌بالد.
به مناسبت سالروز 1000 روزه انقلاب مردمی بحرین، سازمان‌ها و جمعیت‌های انقلابی بحرین از جهانیان می‌خواهند تا در کنار حق و بشریت بایستند و حقوق و مطالبات قانونی آنها را خواستار شوند.
مخالفان بحرینی به تمام گروه‌ها و کشورهای طرفدار رژیم بحرین، اعلام می‌کنند که مردم این کشور با عزمی راسخ برای دستیابی به دموکراسی و عدالتی که همه بحرینی‌ها در آن زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند، تلاش می کنند و رژیم حاکم چاره‌ای جز پذیرفتن خواسته‌های ملت خود نخواهد داشت.

captcha