عزت، سربلندی و اقتدارنظام اسلامی در سایه رهبری نظام حفظ می‌شود
کد خبر: 1365893
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
آیت‌الله نمازی:

عزت، سربلندی و اقتدارنظام اسلامی در سایه رهبری نظام حفظ می‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه کاشان عزت و سربلندی ایران را در سایه اتحاد و وحدت دانست و گفت: گام اساسی عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه و پرتو رهبری مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان 4 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه‌الله‌ الاعظم(عج) این شهربرگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اهداف دشمنان به راه انداختن جنگ و ترویج تفکر تکفیری است، گفت: متأسفانه برخی دولت‌های مسلمان به عواقب حمایت جریان تکفیری بی‌توجه هستند و نمی‌فهمند که این آتش، دامن همه آنها را می‌گیرد و رژیم صهیونیستی به اسم اسلام اکثر ملت مسلمان را تکفیر می‌کند.

وی با بیان اینکه کسانی می‌خواهند برای سوریه تصمیم گیرند که دستان آنها به خون ملت سوریه آلوده است، اظهار کرد: با این اقدام نشان دادند دیدگاه جمهوری اسلامی آن است که به اینها اعتماد ندارند.

امام جمعه کاشان عزت و سربلندی ایران را در سایه اتحاد و وحدت دانست و گفت: گام اساسی عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه و پرتو رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: گام نخست توافق ژنو از سوی ایران و کشورهای 5+1 بود و ایران  صادقانه گام نخست توافق را برداشت.

وی اعتماد به آمریکایی‌ها و غربی‌ها را بی‌اساس دانست و افزود: این کشورها راحت حرفشان را پس می‌گیرند و نمونه آن دبیرکل سازمان ملل بود که برای شرکت در ژنو 2 از ایران دعوت کرده بود و به خاطر فشار آمریکا دعوت خود را پس گرفت.

آیت‌الله نمازی با بیان اینکه به کنفرانسی که آمریکا بخواهد حرف نخست و آخررا بزند، مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: با این اقدام آمریکا معنای دموکراسی و معنای حقوق بشر و آزادی در فرهنگ آمریکایی معلوم شد اما همه می‌دانند که امنیت منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان‌پذیر نیست.

captcha