اطاعت از ولایت؛ مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها
کد خبر: 1368701
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰

اطاعت از ولایت؛ مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها

گروه سیاسی: امام جمعه بیرجند اطاعت از ولایت را مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها دانست و گفت: باید با احیاء بیش از پیش ارزش‌های انقلاب در جامعه زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند روز گذشته، 11 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان در جریان مذاکرات به‌دنبال نابودی انقلاب اسلامی ایران هستند و ما هیچ‌گاه به طرف مقابل خود در مذاکرات اعتماد نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم و نظام جمهوری به تیم مذاکره‌کننده خود اعتماد دارند، افزود: در دراز مدت باید بر دانش خود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور در جهت حل مشکلات تکیه کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به آغاز دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و جلودار مستضعفان است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و پشتوانه مردم قدرت‌های شرق و غرب زمان را شکست، ادامه داد: امروز دنیا از انقلاب ایران درس گرفته و الگویی برای جهانیان شده است.

وی اطاعت از ولایت را مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها دانست و گفت: باید با  احیاء بیش از پیش ارزش‌های انقلاب در جامعه زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنیم.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه برای داشتن یک زندگی قرآنی باید به نظام عالم خوش‌بین باشیم، یادآور شد: در صورت مواجه با مشکلات نباید دچار یأس شد چراکه حرکت طبیعی عالم به سمت خیر است.

captcha