مردمی بودن، مهم‌ترین افتخار جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 1371735
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
فرمانده انتظامی فارس:

مردمی بودن، مهم‌ترین افتخار جمهوری اسلامی ایران است

گروه اجتماعی: نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از مهم‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس عصر پنجشنبه، 17 بهمن در نشست هم‌اندیشی بازنشستگان فرماندهی انتظامی این استان، با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از مهم‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است.

وی خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بزرگترین افتخارات برشمرد و افزود: پیشکسوتان و بازنشستگان در نیروی انتظامی اعم از کسانی که در ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی سابق به مردم خدمت کردند مایه مباهات و افتخار این کشور هستند.

سجادیان با تأکید بر سرکشی و یاد کردن همکاران پیشکسوت و بازنشسته در انتظامی استان فارس تصریح کرد: هنر ما باید در این باشد که از اوضاع و احوال یکدیگر با خبر باشیم تا این عزیزان پس از بازنشستگی احساس قربت نکرده و  تصور نکنند از مجموعه ناجا کنار گذاشته شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در شریعت مقدس اسلام احترام به بزرگترها احترام به خدا است،‌ افزود: همکاران ما در انتظامی فارس باید احترام این عزیزان پیشکسوت و بازنشسته را همانند گذشته که مسئولیت داشتند و حتی بیش از گذشته داشته باشند.

وی اظهار کرد: سرکشی کردن از این عزیزان در انتظامی فارس به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و این فرماندهی با آغوش باز آماده استفاده از نظریات، تجربیات و اندوخته‌های گرانبهای همکاران پیشکسوت و بازنشسته در همه امورات اعم از مشاوره و اجرایی است.

سجادیان با اشاره به تأثیر نظم و امنیت در همه مراحل زندگی گفت: آنچه در کارها از همه چیز مقدم‌تر است نظم و مقرارات و رعایت قانون است و توجه به همین امر مهم باعث موفقیت، اثرگذاری و نتیجه‌بخش بودن کارها می‌شود.

captcha