گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم است
کد خبر: 1374046
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم است

گروه اجتماعی: جعفر قادری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: این حضور مردم، نشان داد که در مقابل تمام گزینه‌هایی که بیگانگان مطرح می‌کنند، گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم است که از تمام گزینه‌های دیگر بالاتر است.

جعفر قادری، نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی گفت:‌ در این راهپیمایی تمام افراد با نگرش‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی و در اقشار مختلف پیر، جوان و نونهال حضور داشتند.
وی افزود: این حضور پرشور مردم انقلابی، پشتوانه خوبی برای اقتدار ملی کشور است و نشان داد که در مقابل تمام گزینه‌هایی که بیگانگان مطرح می‌کنند، گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم است که از تمام گزینه‌های دیگر بالاتر است.
قادری با اشاره به پیام این حضور پرشور اظهار کرد: پیام این حضور پرشور به دنیا این است که هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، مردم نسبت به نظام و انقلاب امیدوارتر می‌شوند و حاضرند برای نظام از خودگذشتگی و جانفشانی بیشتری داشته باشند بنابراین تهدیدها، تطمیع‌ها و مقاصد سوئی که دشمنان نسبت به نظام و انقلاب ما دارند ره به جایی نمی‌برد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با این همگامی و همراهی بین مردم و مسئولان، امت و امام و رهبری و مسئولان که وجود دارد هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند نظام ما را از مسیر خود دور کرده و خدشه‌ای در حرکت مردم ایجاد کند.

captcha