اجرای گفتمان‌های دینی؛ فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات ذهنی جوانان
کد خبر: 1385353
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
حجت‌الاسلام محسنی بیان کرد:

اجرای گفتمان‌های دینی؛ فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات ذهنی جوانان

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال اجرای گفتمان‌های دینی را فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات ذهنی جوانان خواند و گفت: مطابق روال سابق اداره تبلیغات اسلامی آمادگی دارد در اجرای گفتمان‌های دینی با اداره آموزش و پرورش در خصوص استفاده از اساتید حوزه علمیه همکاری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال، دیروز، 18 اسفند ماه در جلسه مشترک حوزه علمیه، آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی که به منظور تبیین نحوه تعامل فرهنگی ادارات برگزار شد اظهار کرد: دغدغه مشترک همه نهادهای فرهنگی خدمت به فرهنگ دینی در جامعه است و همه باید در کنار هم بتوانیم در موقعیت حساس تهاجم فرهنگی در سنگرهای فرهنگی به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی حضور اساتید در حوزه علمیه جعفریه خلخال را فرصت مغتنم برای مدیران بخش فرهنگی برشمرد و توصیه کرد: در نظام اداری آموزش و پرورش جایگاه خاصی برای این افراد تبیین شود.

وی اجرای گفتمان‌های دینی را فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات ذهنی جوانان خواند و بیان کرد: مطابق روال سابق اداره تبلیغات اسلامی آمادگی دارد در اجرای گفتمان‌های دینی با اداره آموزش و پرورش در خصوص استفاده از اساتید حوزه علمیه همکاری کند.

captcha