نشر معارف با 300 اثر به نمایشگاه کتاب می‌آید/ ارائه آثار آیات عظام اراکی و شب‌زنده‌دار
کد خبر: 1392236
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
اخویان خبر داد:

نشر معارف با 300 اثر به نمایشگاه کتاب می‌آید/ ارائه آثار آیات عظام اراکی و شب‌زنده‌دار

گروه ادب: مدیر توزیع نشر معارف گفت: نشر معارف با عرضه 300 عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگون در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد.

مهدی اخویان، مدیر توزیع نشر معارف در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حضور این نشر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از رویدادهای فرهنگی مهم در کشور است که فرصت عرضه و نمایش کتب گوناگون را در اختیار ناشران قرار می‌دهد. در این راستا دفتر نشر معارف نیز درصدد است تا ضمن شرکت در نمایشگاه، از ظرفیت‌های خود استفاده کند.

وی افزود: بیش از 100 عنوان کتاب چاپ اول که در سال 92 تولید شده است و حدود 20 عنوان کتاب چاپ نخست که در سال جاری به زیور طبع رسیده و شامل آثار فاخری از آیت‌الله محسن اراکی، آیت‌الله شب‌زنده‌دار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا صفوی، حسین سیدی، یعقوب توکلی، محمدصادق کوشکی،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین بهروزی‌لک،‌ محمدرضا جباری، شهریار زرشناس، حسن قدوسی‌زاده، مسعود رضایی شریف‌آبادی و ... است، در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود. 

اخویان ادامه داد: این آثار در حوزه‌های گوناگونی چون معارف اسلامی، علوم قرآنی، ترجمه‌های فاخر از داستان‌نویسان برجسته عرب، ادبیات، فلسفه، اخلاق، علوم انسانی، سیره اهل‌بیت(ع)، سبک زندگی، مبانی نظری تجدد، مطالعات فرهنگی و هویت‌شناسی، تاریخ انقلاب و تاریخ اسلام است.

مدیر مؤسسه پاتوق کتاب با بیان اینکه نشر معارف در مجموع بیش از 300 عنوان کتاب را در این دوره از نمایشگاه ارائه می‌کند، گفت: دعوت از نویسندگان و فعالان حوزه چاپ و نشر در این غرفه و دیدار یا مصاحبه با مخاطبان عرصه کتاب، ارائه محصولات فرهنگی برای مخاطبان از جمله بروشور و کاتالوگ‌های فرهنگی و شناسایی کتب برجسته از ناشران فعال در حوزه فرهنگ برای عرضه و معرفی به مخاطبان، از جمله برنامه‌های دفتر نشر معارف در نمایشگاه کتاب تهران است.

وی ادامه داد: دفتر نشر معارف علاوه بر فعالیت در حوزه انتشارات، در زمینه پخش کتاب نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و جزء موزعان بزرگ کشور است، با این تفاوت که کتاب‌های سایر ناشران را نیز ارزیابی کرده و بهترین آثار را در اختیار مخاطبان سراسر کشور قرار می‌دهد.

captcha