استفاده از نیروهای جوان زمینه‌ساز تحقق انقلاب اقتصادی است
کد خبر: 1412525
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

استفاده از نیروهای جوان زمینه‌ساز تحقق انقلاب اقتصادی است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه بسیج سازندکی باید به دنبال بهره‌گیری از نیروی پرنشاط جوانان در راه پیشرفت اقتصادی باشد، گفت: استفاده از نیروهای پرنشاط، زمینه‌ساز تحقق انقلاب اقتصادی بر مبنای آرمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حمیدرضا الله‌بداشتی،  رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین صبح امروز، 10 خرداد در همایش بسیج سازندگی شهر آبیک که با حضور ائمه جمعه، مسئولین و بسیجیان شهرستان آبیک در مسجد امام محمد باقر(ع) شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: اولویت ویژه بسیج سازندگی در سال 93 تحقق گفتکان اقتصادی نظام و اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اگر بسیج سازندگی از نیروی پرنشاط جوانان در راه پیشرفت اقتصادی استفاده کند، انقلاب اقتصادی بر مبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت، تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی به معنی افزایش ظرفیت تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار با بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است.

الله‌بداشتی با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد، فراهم کردن شرایط جهش اقتصادی، شناخت شرایط و ظرفیت‌های استان از الزامات بسیج سازندگی است، افزود: بسیج ظرفیت عظیمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و تفکر بسیجی در جهت تحقق این مهم راهگشا است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی یک عزم و الزام جدی برای خودکفایی کشور به شمار می آید، تأکید کرد: تلاش در جهت استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی یک رسالت مهم در سازمان بسیج سازندگی کشور است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه حضور مردم در هر صحنه ای، پیروزی و موفقیت را به همراه دارد،  یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیز نیازمند حضور و مشارکت مردمی است و در این بسین مسئولین باید بسترهای لازم برای این حضور را فراهم کنند.

captcha