اعطای گواهینامه قبولی به نونهالان مؤسسه مهد قرآن میاندوآب
کد خبر: 1412663
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

اعطای گواهینامه قبولی به نونهالان مؤسسه مهد قرآن میاندوآب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در راستای برگزاری مراسم اختتامیه مهد شکوفه‌های پیامبر اعظم(ص)، امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) طی روزهای مجزا، گواهینامه قبولی به نونهالان مهد قرآن میاندوآب اعطاء شد.

رضا وحدت، مسئول روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن میاندوآب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: همزمان با پایان یافتن سال تحصیلی 93 - 92 مهد شکوفه‌های پیامبر اعظم(ص)، امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، مراسم اختتامیه برگزار و گواهینامه قبولی به نونهالان اعطاء شد.

وی افزود: گواهینامه قبول‌شدگان این مهدهای قرآن به همراه جوایزی به رسم یادبود، طی سه روز اول، هشتم و 9 خرداد به نونهالان قرآن‌آموز اعطاء شد.

وحدت در ادامه بیان کرد: در مراسم اختتامیه مهدی عباس‌نژاد، مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن میاندوآب و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام جمعه این شهرستان حضور داشتند که در بخشی از آن به ضرورت انس با قرآن اشاره شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم برنامه‌هایی اعم‌ از حمل قرآن توسط نونهالان، قرائت قرآن، سرود، هم‌خوانی قرآن، دکلمه‌خوانی و نمایشنامه اجرا شد.

مسئول روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن میاندوآب در پایان مطرح کرد: در پایان این مراسم از نونهالان مهد شکوفه‌های پیامبر اعظم(ص)، امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) با اعطای گواهینامه قبولی و جوایزی به رسم یادبود، تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، نونهالان قرآن‌آموز مهد شکوفه‌های پیامبر اعظم(ص)، امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) از مهرماه سال گذشته تحت تعلیم اساتید این مجموعه قرآنی قرار داشته‌اند و توانسته‌اند نسبت به روخوانی قرآن تسلط کافی را به دست آورند.

captcha