اعطای گواهینامه قبولی به قرآن‌آموزان مدرسه ثقلین میاندوآب
کد خبر: 1417182
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

اعطای گواهینامه قبولی به قرآن‌آموزان مدرسه ثقلین میاندوآب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گواهینامه قبولی دوره‌های آموزش قرآن به قرآن‌آموزان مدرسه دخترانه ثقلین میاندوآب وابسته به مهد قرآن کریم این شهرستان اعطاء شد.

رضا وحدت، مسئول روابط عمومی و فرهنگی مؤسسه مهد قرآن میاندوآب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اعطای گواهینامه به قرآن‌آموزان مدرسه دخترانه ثقلین، گفت: طی برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی مدرسه ثقلین میاندوآب در روز پنجشنبه، 22 خرداد، گواهینامه قبولی قرآن‌آموزان اعطاء شد.

وی درباره نحوه برگزاری مراسم اختتامیه اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، مهدی عباس‌نژاد، مدیرعامل مهد قرآن این شهرستان و بیش‌ از 200 نفر از قرآن‌آموزان و کادر اجرایی این مدرسه حضور داشتند.

وحدت به ارائه گزارشی از روند اجرایی مدرسه ثقلین میاندوآب اشاره و تصریح کرد: در بخش ابتدایی این مراسم، مدیرعامل مهد قرآن میاندوآب درباره اهم برنامه‌های مدرسه ثقلین به سخنرانی پرداخت و در ادامه گزارشی از برنامه‌ سال تحصیلی 1394-1393 این مدرسه ارائه داد.

وی افزود: در بخشی دیگر از این مراسم امام جمعه میاندوآب با توجه به اهمیت انس با قرآن کریم بر لزوم اجرای طرح‌‌های قرآنی در مدراس تأکید و در این خصوص سخنانی ایراد کرد؛ همچنین قرآن‌آموزان خردسال به اجرای هم‌خوانی و نمایش‌نامه پرداختند.

مسئول روابط عمومی و فرهنگی مؤسسه مهد قرآن میاندوآب مطرح کرد: این مدرسه برای دختران مقاطع تحصیلی اول تا ششم دبستان فعالیت‌های قرآنی انجام می‌دهد؛ باید یادآور شد که آموزه‌های قرآنی این مدرسه در کنار مباحث آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش پایانی این مراسم، 124 نفر از قرآن‌آموزان مدرسه ثقلین گواهینامه قبولی دوره‌های آموزش قرآن را از سوی مهد قرآن میاندوآب دریافت کردند؛ باید متذکر شد که دانش‌آموزان این مدرسه طی دو ساعت در طول روز به فراگیری آموزه‌های قرآنی می‌پردازند.

وحدت در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بالغ بر 100 نفر در مدرسه دخترانه ثقلین میاندوآب ثبت نام کرده‌اند؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 04812221150، مهد قرآن کریم این شهرستان تماس بگیرند.

captcha