مفاهیم قرآن؛ ضامن مهرورزی و صلح پایدار در جوامع بشری
کد خبر: 1433784
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
مدیر حوزه علمیه تویسرکان بیان کرد:

مفاهیم قرآن؛ ضامن مهرورزی و صلح پایدار در جوامع بشری

گروه فعالیت‌ها‌ی قرآنی: جنگ‌افروزی‌های کنونی دنیا نظیر آنچه در غزه و عراق دیده می‌شود به دلیل دوری از مفاهیم قرآن است؛ زیرا مفاهیم قرآن ضامن ایجاد آرامش، مهرورزی، امنیت و صلح پایدار در جوامع بشری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی بهرامی، مدیر حوزه علمیه تویسرکان شامگاه شنبه، چهارم مرداد در محفل انس با قرآن کریم که در روستای مبارک‌آباد تویسرکان برپا شد، گفت: ریشه همه مشکلات کنونی بشر نظیر آنچه در غزه و عراق دیده می‌شود در دوری از فرهنگ قرآن و عمل به دستورات حیات‌بخش آن است زیرا مفاهیم قرآن ضامن ایجاد و توسعه آرامش، مهرورزی، امنیت و صلح پایدار در جوامع بشری است.

وی افزود: اکنون رژیم اشغالگر قدس و تکفیری‌های افراط‌ گر دچار غرور و خود‌برتربینی و تکبر شیطان‌صفتانه شده‌اند و در مقابل عدالت فراگیر الهی ایستاده‌اند. کشتار جنون‌آمیز بی‌گناهان در غزه‌، عراق و سوریه یادآور مقاطع تلخ تاریخی در قرآن است که از سوی مستکبران عالم به وقوع پیوسته است.

مدیر حوزه علمیه تویسرکان بیان کرد: براساس سنت تغییر‌ناپذیر الهی جنایات و ستم‌‌ورزی‌های اینچنینی پایانی جز شکست و سقوط ندارد و یکه‌تازی‌های مستکبرانه به پیروزی نهایی منجر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام بهرامی یادآور شد: همه انسان‌ها در جوامع مختلف بشری باید موضع خود را به‌صورت شفاف و صریح در مورد این جنایات بیان کنند تا مسیر حق از باطل به روشنی ترسیم شود.

captcha