۲۸۳ نفر برای شرکت در طرح مشاوره قرآنی اعلام آمادگی کردند
کد خبر: 1439150
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
حسن محمدی:

۲۸۳ نفر برای شرکت در طرح مشاوره قرآنی اعلام آمادگی کردند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از ثبت‌ نام ۲۸۳ نفر در طرح مشاوره قرآنی خبر داد.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره‌های مشاوره قرآنی از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور برگزار خواهد شد و تاکنون 283 علاقه‌مند شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام تا 20 مردادماه ادامه داشت و از این 283 نفری که ثبت‌نام کرده‌اند بیش از 180 نفر برای شرکت در مرحله مقدماتی دوره تربیت مشاور قرآن انتخاب می‌شوند و علت این امر این است که برخی از این ثبت‌نام شدگان از همه پیش‌نیازها برخوردار نیستند.

محمدی در ادامه ابراز کرد: از این تعداد که وارد مرحله مقدماتی خواهند شد در روزهای 5 الی 8 شهریور مصاحبه خواهد شد و 120 نفر پس از تایید و قبولی در دوره مقدماتی، وارد دوره نهایی مشاوره قرآنی خواهند شد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور گفت: دوره نهایی مشاوره قرآنی در سه دوره هفت روزه در مهرماه آغاز خواهد شد و افرادی که بتوانند این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی پایان دوره مشاوره دریافت و در مؤسسات قرآنی به عنوان مشاور قرآنی مشغول به کار خواهند شد.

captcha