ثبت نام بیش از 100 شهریاری در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن وزارت ارشاد
کد خبر: 1439892
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

ثبت نام بیش از 100 شهریاری در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن وزارت ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیش از صد حافظ قرآن از شهرستان شهریار و ملارد برای شرکت در آزمون حفظ و مفاهیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌ نام کردند.

عقیل وطن‌دوست، مدیر مؤسسه معجزه جاوید شهریار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: آخرین آمار از تعداد ثبت‌نام کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می‌دهد در شهرستان ملارد و شهریار بالغ بر صد نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و همه افرادی که تمایل داشته‌ باشند می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این آزمون شرکت کنند.

وطن‌دوست در ادامه ابراز کرد: از بین این 100 نفر که در این شهرستان برای حضور در آزمون شرکت کردند از حافظان  جزء اول تا حفظ سه جزء قرآن، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ جزء 30 قرآن کریم وجود داشته و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر مؤسسه معجزه جاوید شهریار تصریح کرد: ثبت‌ نام در این آزمون از تاریخ 15 مردادماه جاری آغاز شده است که داوطلبان و قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی  www.qia.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده و کارت آزمون را دریافت کنند.

وی در پایان یادآور شد: قرآن‌دوستان و حافظان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه، زمان برگزاری و شرایط شرکت در آزمون به پایگاه انترنتی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

captcha