شرکت ۸۰ فعال قرآنی در طرح ۱۴۴۸بوشهر
کد خبر: 1439937
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

شرکت ۸۰ فعال قرآنی در طرح ۱۴۴۸بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی مصباح بوشهر ۸۰ فعال قرآنی را در طرح ۱۴۴۸ شرکت خواهد داد.

سیده‌منیژه شهبازی، مدیر مؤسسه قرآنی مصباح بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: این مؤسسه از سال 85 فعالیت رسمی خود را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بوشهر آغاز کرده است و امسال 80 فعال قرآنی را برای شرکت در طرح ملی 1448 معرفی کرده است.

وی افزود: در ادامه فعالیت‌های این مؤسسه، امسال 32 قرآن‌آموز در طرح فصیح‌خوانی قرآن و نماز شرکت کرده و خود را برای مقاطع بالاتر آماده می‌کنند.

برگزاری طرح قرآن در خانه با حضور 250 خانواده

شهبازی در ادامه ابراز کرد: این مؤسسه برای آشنایی خانواده‌ها با قرآن و استفاده از این گنج الهی طرح قرآن در خانه را با حضور 250 خانواده در سطح شهر بوشهر برگزار کرده و طبق برنامه‌ریزی که از سوی کارشناسان این مؤسسه انجام شده است هر خانواده در هفته می‌تواند 3 جزء قرآن را تلاوت و مشکلاتش را با کارشناسان مطرح کند.

مدیر مؤسسه قرآنی مصباح بوشهر اشاره کرد: این مؤسسه طی این 8 سال فعالیت خود بیش از هزار نفر را با آموزه‌های قرآنی آشنا و آنان را در عرصه قرآنی یاری کرده و توانسته بالغ بر 100 نفر را در مسیر حفظ قرآن هدایت و حافظ قرآن تربیت کند.

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم

وی تصریح کرد: مؤسسه قرآنی مصباح بوشهر برای انتقال مفاهیم قرآن و آشنایی خردسالان با قرآن دوره آموزشی حفظ قرآن کریم را برای کودکان برگزار و تاکنون 18 نفر در این کلاس که از 30 مرداد دایر خواهد شد، ثبت‌نام کرده‌اند.

captcha