برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 1442155
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در این استان خبر داد.

رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، مهر تا آبان ماه سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: این مسابقات در  بخش‌های حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم، اذان و سایر رشته‌های قرآن برگزار می‌شود.
وی بخش اذان را تنها ویژه آقایان ذکر کرد و افزود: سایر رشته‌های ذکر شده مسابقات قرآن ویژه بانوان و آقایان در رده‌های سنی زیر 16 سال( شکوفه‌ها) و بالای 16 سال( بزرگسالان) است.
کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هر رشته 3 نفر وارد مرحله استانی می‌شوند، بیان کرد: در استان از هر رشته ای یک نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.
چرومی داوران بخش اذان را 4 نفر و داوران بخش‌های دیگر را 7 نفر برشمرد و عنوان کرد: داوران مرحله استانی این مسابقات از استان‌های همجوار دعوت می‌شوند.
وی از حافظان، مؤذنان و قاریان برجسته استان خواست؛ تادر این مسابقات اوقاف شرکت کنند و برگ زرینی دیگر توسط استان در کشور را ثبت کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خویش از تجلیل، تکریم و همایش بزرگ امامزاده میر سالار در کهگیلویه در 14 شهریور سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: هم‌چنین در این روز زائر سرا جدید بقعه این امامزاده احداث خواهد شد.

captcha