برگزاری محفل قرآنی با حضور قرآن‌آموزان بیت‌الاحزان تهران
کد خبر: 1444481
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

برگزاری محفل قرآنی با حضور قرآن‌آموزان بیت‌الاحزان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل انس با قرآن با حضور قرآن‌آموزان شبانه‌روزی بیت‌الاحزان در مسجد جابری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شب گذشته همزمان با میلاد مبارک حضرت معصومه(س) محفل انس با قرآن کریم قرآن‌آموزان مدارس قرآنی شبانه‌روزی بیت‌الاحزان تهران برگزار شد.

در این محفل علی خلیل‌زاده، حافظ کل قرآن کریم مدارس شبانه‌روزی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و چند تن از قاریان برتر این مؤسسه به قرائت قرآن پرداختند.

اشاعه فرهنگ قرآن و جذب جوانان در کلاس‌های حفظ و تفسیر و آموزش قرآن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این محفل انس از سوی این مؤسسه بوده و تلاش شد تا در امر جذب جوانان و نوجوانان برای حضور در این محافل گام‌های خوبی بردارند.

مسجد محور همه فعالیت‌های قرآنی

در ابتدای این محفل انس حجت‌الاسلام والمسلمین مختار نوبختی، مدیر بیت الاحزان واحد تهران به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و سپس در جمع قرآن‌آموزان و قاریان گفت: مسجد باید محور همه فعالیت‌های دینی و قرآنی باشد.

وی گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کرد که مؤسسات قرآنی با مساجد بیشتر در ارتباط بوده و کلاس‌های آموزشی خود را در مساجد برگزار کنند تا جوانان و نوجوانان بیشتری در این دوره‌ها و مساجد حضور پیدا کنند.

گفتنی است این محفل قرآنی با حضور اقشار مختلف روبرو شده و همه افراد بر برپایی دوباره این محافل در مسجد تاکید داشته و تقاضا کردند تا کلاس‌های آموزش قرآن با جدیت در این مسجد برپا شود تا همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

captcha