صحنه‌های زیبای حضور جوانان در مساجد طی ایام اعتکاف فیلم‌نامه شد
کد خبر: 1449798
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

صحنه‌های زیبای حضور جوانان در مساجد طی ایام اعتکاف فیلم‌نامه شد

گروه جامعه: ارائه دهنده فیلم نامه برتر جشنواره فام (فراخوان ایده‌‌های مسجدی) گفت: فیلم نامه ارسالی به جشنواره صحنه‌های زیبای حضور جوانان در مساجد در ایام اعتکاف را به تصویر کشیده است.

داوود جلیلی، ارائه دهنده برترین فیلم نامه جشنواره «فراخوان ایده‌های مسجدی (فام)» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در خصوص اثر خود اظهار کرد: این اثر براساس یک داستان در خصوص مساجد و اعتکاف به نگارش درآمده بود و ابعاد مختلف اعتکاف به عنوان یک فریضه معنوی را به نمایش می‌گذارد.
وی افزود: حضور در مساجد در ایام اعتکاف همواره فرصت خوبی برای شکار صحنه‌های زیبا و کشف ایده‌های مناسب در خصوص مساجد است.
این برگزیده جشنواره فام ادامه داد: حدود یک سال برای نگارش این فیلم نامه زمان صرف شده است و سعی شده که جوانب مختلف فریضه معنوی اعتکاف در فضای فیلم نامه به معرض نمایش گذاشته شود.
جلیلی نمایش کودکان در مساجد را نیز یکی دیگر از جنبه‌های این فیلم نامه دانست و تصریح کرد: حضور کودکان در مساجد معمولاً صحنه‌های جالبی را پدید می‌آورد و نمایش این صحنه‌ها به وسیله یک فیلم نامه در یک اثر سینمایی و یا تلویزیونی بسیار تاثیر‌گذار خواهد‌بود.
وی در پایان برگزاری جشنواره فام را فرصتی برای بروز استعدادها و شکوفایی آنها در عرصه مسجد دانست و گفت: جشنواره فام با توجه به ابعاد و بخش‌های مختلفی که دارد بستری برای بروز استعدادها و شکوفایی‌ها برای ایجاد مسجد با نشاط خواهد‌ بود.

captcha