ششمین جشنواره پیوند آسمانی در شهرکرد برگزار می‎شود
کد خبر: 1458396
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

ششمین جشنواره پیوند آسمانی در شهرکرد برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ششمین جشنواره پیوند آسمانی در شهرکرد خبر داد.

حسین زمانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره پیوند آسمانی در شهرکرد، موج آفرینی برای همکاری منسجم ملی در امر ازدواج و فرهنگ سازی در زمینه ازدواج بهنگام، آگاهانه و پایدار را از اهداف برگزاری جشنواره پیوند آسمانی عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج الگوهای اسلامی در زمینه ازدواج، افزود: با ترویج الگوهای اسلامی کاهش هزینه‎ها و فرهنگ سازی در امر ازدواج به سبک ائمه اطهار فراهـم می‌شود.

زمانی همچنین بر لزوم الگو برداری جوانان از ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره زندگی این دو بزرگوار تأکید کرد.

وی به برگزاری ششمین جشنواره پیوند آسمانی و تقدیر از زوجین برتر، فعالان و خیرین ازدواج در هفته آینده اشاره و اظهارکرد: این جشنواره روز یکشنبه، 20 مهرماه در سالن غدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان تقدیر از خیرین ازدواج، مدیر برتر و کارشناس برتر در اجرای برنامه‎های ویژه ازدواج جوانان، معتمدین محلی و زوجین الگوساز با توانایی‎های خاص را از برنامه‎های این جشنواره برشمرد.

captcha