«نمایشنامه‌های آسان» مطابق با استانداردهای آموزش و پرورش است
کد خبر: 1462473
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
محمد ناصری:

«نمایشنامه‌های آسان» مطابق با استانداردهای آموزش و پرورش است

گروه هنر: مجموعه ۳۰ جلدی «نمایشنامه‌های آسان» نوشته حسن دولت‌آبادی مطابق با استانداردهای آموزش و پرورش است و دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی آن را تأیید می‌کند.

محمد ناصری، مدیر دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: آثاری که برای بررسی به این دفتر ارجاع می‌شوند، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و قرابت آنها با استانداردهای مورد نظر وزارت آموزش و پرورش ارزیابی شده و پس از تأیید، برای استفاده در مراکز آموزشی و مدارس بلامانع تشخیص داده می‌شوند.
وی ادامه داد: چندی پیش مجموعه مفصل 30 جلدی «نمایشنامه‌های آسان» نوشته حسن دولت‌آبادی که از سوی انتشارات «سوره مهر» منتشر شده بود، به این دفتر برای دریافت تأییدیه آموزشی و پرورشی واصل شد که پس از انجام مراحل مختلف کارشناسی صحت آن در انطباق با استانداردهای وزارت آموزش و پرورش مورد تأیید قرار گرفت.
ناصری تصریح کرد: با این توضیح استفاده از این مجموعه در مراکز آموزشی، کتابخانه مدارس و در جریان فوق‌برنامه‌های مراکز زیر نظر وزارت آموزش و پرورش بلامانع است و اولیای مدارس و دانش‌آموزان از این مجموعه می‌توانند بهره‌برداری آموزشی و پرورشی داشته باشند.
یادآور می‌شود، مجموعه 30 جلدی «نمایشنامه‌های آسان» نوشته حسن دولت‌آبادی شامل 150 نمایشنامه ویژه مقاطع مختلف سنی کودک و نوجوان است که در شیوه اجرایی آنها از کلام ائمه معصومین(ع) بهره‌برداری شده و سوره مهر آن را در 7300 صفحه منتشر کرده است.

captcha