شعار مرگ بر آمریکا تبلور فریاد «هیهات‌ منا الذله» است
کد خبر: 1466693
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
امام جمعه شیروان:

شعار مرگ بر آمریکا تبلور فریاد «هیهات‌ منا الذله» است

گروه سیاسی: شعار مرگ بر آمریکا تبلور فریاد هیهات‌من‌الذله است و عزاداران حسینی همگام و هم‌صدا و با پیروی از خط امام (ره) و رهبری فریاد مرگ بر آمریکا را در روز ۱۳ آبان مصادف با روز عاشورا طنین‌انداز خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، با اشاره به مصادف شدن سالروز 13 آبان و روز عاشورا، بیان کرد: در این روزها سه حادثه مهم رخ داده است که هر سه روح عاشورایی دارند.
وی سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم ننگین پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی را سه حادثه مهم پیش آمده در زمان رژیم پهلوی عنوان کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز برای ملت ایران یک فریضه است.
کوثری با ذکر اینکه این روزها ملت ایران آرمان‌های عاشورایی را با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل زنده خواهند ساخت، ادامه داد: آرمان‌های عاشوراییان حق‌جویی، عدالت‌خواهی، معنویت‌طلبی، دین‌مداری، ولایت‌پذیری و مبارزه جدی با طاغوت است و محتوای شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نیز همین خواهد بود.
وی گفت: امروز اگر ملت ایران پرونده ننگین و سیاه آمریکا را مقابل خود قرار دهد، می‌بیند که آمریکا 60 سال در ایران جز جنایت و خیانت کار دیگری انجام نداده است.
کوثری با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تبلور فریاد هیهات‌مناالذله است، گفت: ملت ایران همگام و هم صدا و با پیروی از خط امام (ره) و رهبری فریاد مرگ بر آمریکا را در روز 13 آبان مصادف با روز عاشورا طنین‌انداز خواهند کرد.

captcha