برگزاری سی و هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در گچساران
کد خبر: 1470385
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

برگزاری سی و هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در گچساران

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف گچساران از برگزاری سی و هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در این شهرستان خبر داد.

فرزین بهمنی آزاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری سی و هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقه قرآنی بانوان ساعت 8 فردا پنجشنبه، 15 آبان‌ماه در حسینیه بهبهانی در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

وی مسابقه آقایان را روز جمعه، 16 آبا‌ن‌ماه ساعت 8 در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 200 نفر آقا و خانم در این مرحله شرکت کردند که قرار است در بخش‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم عمومی قرآنی به رقابت بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در ادامه سخنان خویش از قول مساعد علی مؤمن‌زاده، معاونت اداره مالی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر اینکه 100 میلیون تومان جهت تجهیزات خدمات رفاهی در حال  ساخت بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) اختصاص دهد، خبر داد و از همه مسئولان کشوری و استانی که در کنگره ملی این بی بی حضور داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

بهمنی آزاد با اشاره به هفته وقف از 25 آذر سال جاری، بیان کرد: از همه واقفان شهرستان گچساران در این هفته تجلیل می‌شود.

captcha