دائمی‌شدن کلاس حفظ در مؤسسه قرآنی امام حسن(ع) تبریز
کد خبر: 1472625
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

دائمی‌شدن کلاس حفظ در مؤسسه قرآنی امام حسن(ع) تبریز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزشی حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی امام حسن(ع) تبریز دائمی می‌شود.

حسن نیک‌مرد، مدیرعامل مؤسسه قرآنی امام حسن(ع) تبریز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی حفظ قرآن کریم در این مؤسسه دایر و مقرر شده است، این کلاس به صورت دائمی برگزار شود.

وی ابراز کرد: هدف از اینکه کلاس حفظ را به صورت دائمی برگزار خواهیم کرد، این است که بتوانیم تعداد بیشتری از جوانان و نوجوانان را به این کلاس جذب و تعداد حافظان و مقدار محفوظاتشان را افزایش دهیم.

نیک‌مرد اشاره کرد: در حال حاضر پنج حافظ قرآن زیر نظر استاد حفظ، اکرم زائرکعبه مشغول به تثبیت محفوظات و افزایش مقدار آن هستند.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی امام حسن(ع) تبریز تصریح کرد: در حال حاظر 11 کلاس عمومی و تخصصی روخوانی و تجوید، صوت و لحن، تفسیر و حفظ برپا بوده و بالغ بر 220 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

شهروندان تبریزی علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی این مؤسسه واقع در بلوار ستارخان نرسیده به شهرک اطلس، مسجد امام حسین(ع) مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرویز حسن زاده
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۰
0
1
سلام و ممنون از برنامه خوبتون/. فقط لطفا شماره تلفن موسسه یا استادا رو هم تو سایت بگذارین، تا ما هم بتوانیم با شما تماس گرفته و ثبت نام کنیم/. ومن الله توفیق
captcha