اولین داوطلبان تطهیرکنندگی آموزش دیدند + عکس
کد خبر: 1473348
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
توکلی‌نژاد:

اولین داوطلبان تطهیرکنندگی آموزش دیدند + عکس

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب گفت: افراد ثبت نام کننده در این دوره بانوان و آقایان دارای مدرک لیسانس و بالاتر از آن بودند.

اکبر توکلی‌نژاد، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب طی روز گذشته، 23 آبان‌ماه، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان از سه ماه گذشته آغاز شده بود.

وی با اشاره به ثبت نام 20 خانم و 47 آقا در دوره آموزشی تطهیرکنندگان داوطلب گفت: از این تعداد 50 نفر موفق به حضور در این دوره شدند.

توکلی‌نژاد افراد ثبت نام کننده در این دوره آموزشی را بانوان و آقایان دارای مدرک لیسانس و بالاتر از آن دانست و گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های کمی که در این زمینه صورت گرفته بود شاهد تعداد ثبت نام مناسبی بودیم.

وی ادامه داد: پس از برگزاری اولین دوره آموزشی، افراد شرکت‌کننده در این دوره به عنوان سفیران تبلیغاتی توانسته‌اند افراد زیادی را علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها کنند به طوری که از روز گذشته تا کنون استقبال زیادی برای شرکت در این کلاس‌ها شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افرادی که می‌توانند به عنوان تطهیرکننده داوطلب بهشت‌زهرا(س) در این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند را بانوان و آقایان 20 تا 50 ساله معرفی کرد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی یک روزه، تطهیر و آداب آن آموزش داده و گواهی به منظور استفاده از این نیروها در مواقع بحرانی و حساس اعطا می‌شود.

captcha