گفتمان دانشجويی «سيره حضرت فاطمه(س)» در تبريز برگزار شد
کد خبر: 2326442
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴

گفتمان دانشجويی «سيره حضرت فاطمه(س)» در تبريز برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: گفتمان دانشجويی سيره حضرت فاطمه(س) روزگذشته، 25 ارديبهشت‌ماه در مركز علمی ـ كاربردی و فناوری تبريز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، گفتمان دينی «سيره حضرت فاطمه(س)» با حضور جمعی از دانشجويان و اساتيد اين مركز و با حضور حجت‌الاسلام همزبان برگزار شد.
در اين گفتمان ضمن ارائه مطالبی پيرامون سيره حضرت زهرا(س) وقايع صدر اسلام نيز مورد مطالعه قرار گرفت و در انتها نيز به سؤالات حاضران پاسخ داده شد.
بر پايه این گزارش، جشن بزرگ ميلاد كوثر روز گذشته، 25 ارديبهشت‌ماه با حضور بيش از 400 نفر از بانوان با هماهنگی هيئت عزاداران حضرت زينب(س) به‌همت روحانی مستقر هوراند و همكاری هيئت امنای مسجد رسول‌الله(ص) در اين شهرستان برگزار شد.
در اين گفتمان حجت‌الاسلام شكرنژاد، روحانی مستقر و امام جماعت مسجد رسول‌الله(ص) با اشاره به فضايل و شخصيت حضرت زهرا(س)گفت: حجاب اصل معنويت زن است.
وی زنان را به الگوگرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) دعوت كرد و حضور بانوان در اين گونه جلسات را نقطه عطفی در تحكيم حجاب در جامعه دانست.
يادآور می‌شود، در ادامه اين مراسم برنامه سرود، مقاله و شعرخوانی برگزار شد و به قيد قرعه به 10 نفر از بانوان به نام‌های فاطمه و زهرا و به دو نفر از خواهران شهيد و يك نفر از مادران نمونه و خواهر مربی قرآنی و مسئولان هيئت هدايايی اهدا شد.
captcha