مقبولیت مردمی از نظام جمهوری اسلامی، موجب رشد حاکمیت دینی است
کد خبر: 2615052
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

مقبولیت مردمی از نظام جمهوری اسلامی، موجب رشد حاکمیت دینی است

گروه اجتماعی: مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقبولیت مردمی از نظام جمهوری اسلامی، موجب رشد حاکمیت دینی کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 12 آذرماه در نشستی با مسئولان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی استان، با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از برنامه‌های فرهنگی و دینی، گفت: این استقبال نشانه عمق ایمان و صفای باطن مردم در توجه به معنویات است.
وی با تأکید بر فراهم کردن زمینه استمرار حضور مردم دبرنامه‌های مذهبی، اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام اسلامی حضور و مقبولیت مردمی و از همه مهمتر هویت دینی ـ مذهبی است که موجب رشد و ترقی نظام در زمینه‌های مختلف شده که بدون شک این همه پیشرفت معلول دین محوری و مذهب گرایی مردم است و این مهم یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی و وجه تمایز حاکمیت دینی با سایر حاکمیت‌ها است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر خواهان استمرار این حرکت مردمی هستیم، ضروری است عقاید و ایدئولوژی مردم را تقویت و زمینه رشد معنویت را در جامعه فراهم کنیم و در این صورت جامعه خود را بیمه و مسیر ترقی و سازندگی را هموار کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه مسئولان جوابگوی هرگونه آسیب و مشکلات وارده در جامعه هستند، یادآور شد: کارگزاران و مسئولان نظام امانت‌دار و حاکمان امور مادی و معنوی هستند و تدابیر آنها باعث موفقیت، انحراف و گمراهی جامعه خواهد شد، لذا باید در هنگام تصدی مسئولیت از همه امکانات و ابزار بر محور دین و مذهب استفاده کنند.

captcha