مسئولان فرهنگی درصدد رفع دغدغه‌های رهبری درخصوص تهاجم فرهنگی باشند
کد خبر: 2615269
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
آیت‌الله مجتهدشبستری:

مسئولان فرهنگی درصدد رفع دغدغه‌های رهبری درخصوص تهاجم فرهنگی باشند

گروه اجتماعی: امام جمعه تبریز یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مقابله با ابتذال در حال گسترش از طریق ماهواره و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خواستار تلاش شورای انقلاب فرهنگی و مسئولان فرهنگی کشور برای مقابله با این معضل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز، 14 آذر در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه در آینده نزدیک شعار مرگ بر آمریکا به تحقق عملی خواهد رسید، اظهار کرد: اسرائیل در تاربکی مطلق فرو رفته و کابینه نتانیاهو متلاشی شده است؛ اخیرا نیز چند کشور اروپایی همچون فرانسه و ایتالیا کشور فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند. حتی طبق پیش بینی بسیاری از تحلیل‎گران سال آینده سال پیروزی نهایی فلسطین و انقراض رژیم اشغالی اسرائیل خواهد بود.

وی با اشاره به جریان تبرئه شدن حسنی مبارک توسط دادگاه نظامی قاهره، افزود: جنایات و خیانت‌های حسنی مبارک بر هیچکس پوشیده نیست و اعلام این حکم توسط دادگاه نظامی قاهره نشان از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این تصمیم دارد؛ لذا مردم انقلابی مصر نیز پس از اعلام این حکم به تظاهرات پرداخته و انزجار خود را نشان دادند.

امام جمعه تبریز 16 آذر سال 1332 را نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی عنوان کرد و گفت: حرکت دانشجویان جهت مخالفت و محکوم کردن حضور معاون رئیس جمهور آمریکا در ایران، اولین حرکت ضدآمریکایی در کشور بود که آثار و برکات بسیاری برای نظام و انقلاب داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه روحیه استکبار‌ستیزی دربین دانشجویان باید تقویت شود، ادامه داد: همه باید همتی مضاعف داشته باشند تا دانشجویان و قشر جوان کشور را که مهمترین هدف دشمنان اسلام در انحراف و گمراهی هستند، نجات داده و روحیه ضداستعماری آنان را برانگیزانند.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا را مقابله با ابتذال درحال گسترش ازطریق ماهواره و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خواستار تلاش بیش ازپیش شورای انقلاب فرهنگی و مسئولان فرهنگی کشور برای مقابله با این معضل شد.

آیت‌الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به افزایش قیمت نان در کشور، تأکید کرد: دولت باید با نظارت بر نانوایان جلوی تخلفات و بداخلاقی‌ها را بگیرد و کیفیت نان‌های ارائه شده به مردم را افزایش دهد تا رضایت عمومی جلب شود.

captcha