ترسیم مهندسی فرهنگی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 2690875
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

ترسیم مهندسی فرهنگی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترسیم مهندسی فرهنگی از اولویت‌های اولیه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید‌جعفر مرتضوی، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 دی در دیدار با حجت‌الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ترسیم مهندسی فرهنگی از اولویت‌های اولیه نظام جمهوری اسلامی است.
وی با تبریک سالروز آغاز امامت و زعامت حضرت ولیعصر(عج) و تبریک هفته وحدت با بیان اهمیت طراحی مهندسی فرهنگی بر اساس نیازها، امکانات و مخاطبان، اضافه کرد: نظام اسلامی ما همان‌طور که از نامش مشخص است بر محور فرهنگ دینی بوده و مأموریت اصلی آن ترویج و تقویت مبانی دینی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل امروز مهمترین وظیفه و مسئولیت اصلی کارگزاران و دست اندرکاران، طراحی و ترسیم مهندسی فرهنگی و بستر سازی تعمیق باورهای دینی است که باید در این خصوص ساز و کار اجرایی این مهم را فراهم کرد.
حجت‌الاسلام مرتضوی نیازها، امکانات و مخاطبان را اضلاع مهم مهندسی فرهنگی ذکر کرد و گفت: در هر جامعه امکانات، ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی است که باید براساس نیازها و نیز به‌صورت کوتاه مدت و درازمدت برنامه‌هایی طراحی و ارائه شود. 
وی یادآور شد: علاوه بر انجام وظیفه و مسئولیت که ترویج و گسترش فرهنگ دینی است باید با برنامه‌ریزی وسیع با دشمن در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مقابله کرد.

captcha