بهره‌مندی از فرهنگ اسلامی پاسخگوی جنگ نرم دشمن است
کد خبر: 2706196
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه:

بهره‌مندی از فرهنگ اسلامی پاسخگوی جنگ نرم دشمن است

گروه اجتماعی: جنگ فرهنگی و تزلزل بیناد خانواده از توطئه و نقشه‌های شوم دشمن است و جنگ نرم را نمی‌توان با ابزار سخت‌افزاری جواب داد؛ بلکه بهره‌مندی از فرهنگ اسلام و حفظ فرهنگ دینی و اسلامی جوابگوی جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌پیام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه امروز، 23 دی در نشست ستاد ترویج فرهگ ازدواج آسان، اظهار کرد: بنیاد ازدواج آسان آدم وحوا یک بنیاد مردم نهاد و یک سازمان مردمی است.

وی افزود: در فعالیت‌های فرهنگی و در حوزه اجتماعی باید هشیارانه عمل کرد و اگر در حوزه اجتماعی فعالیت خوبی نداشته باشیم در تحقق اهداف دشمن گام برداشته‌ایم.

این مقام مسئول در پایان، یادآورشد: جنگ فرهنگی و تزلزل بیناد خانواده از توطئه و نقشه‌های شوم دشمن است و جنگ نرم را نمی‌توان با ابزار سخت‌افزاری جواب داد؛ بلکه بهره‌مندی از فرهنگ اسلام و حفظ فرهنگ دینی و اسلامی جوابگوی جنگ نرم است.

یادآور می‌شود؛ بنیاد ازدواج آسان آدم وحوا در جهت اهداف پایین آوردن سن ازدواج، جلوگیری از ازدواج‌های خیابانی، رفع مشکلات زوجین درمسائل مختلف، ارائه خدمات مشاوره‌ای برای زوجین و معرفی خانوده‌های همکفو تأسیس شده است.

captcha