نامه مقام معظم رهبری یه جوانان غرب، رسالت مسلمانان را سنگین‌تر کرد
کد خبر: 2762186
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

نامه مقام معظم رهبری یه جوانان غرب، رسالت مسلمانان را سنگین‌تر کرد

گروه سیاسی: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی اقدامی بی‌نظیر و ارزشمند بوده است، گفت: این نامه رسالت مسلمانان را سنگین‌تر کرد.

عباس ظاهری، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی بازتاب خوب و ارزشمندی در جهان داشته است اظهار کرد: با توجه به اینکه این نامه با هدف اشاعه اسلام ناب به رشته تحریر درآمده این وظیفه بر دوش تمامی مسلمین سنگینی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر اینکه مسئولان و متولیانی که خدمتگزاران مردم محسوب می‌شوند، موظف به انجام وظایف خطیر در حل مشکلات جامعه هستند، افزود: در جهان اسلام نیز به عنوان شهروند مسلمان وظیفه سنگین تری بر عهده داریم.

وی در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی، یادآورشد: با این اقدام رهبر انقلاب به یاد نامه‌ای که پیامبر اکرم (ص) به خسرو پرویز پادشاه ایران برای دعوت به اسلام می‌نویسند، می‌افتم چراکه ایران اسلامی در حال حاضر مرهون آن نگاه و اقداماتی است که بیش از هزار و 400 سال قبل پیامبر اکرم(ص) به عنوان ام‌القرای جهان اسلام انجام می‌دهند.

ظاهری در تکمیل صحبتهای خود  خاطرنشان کرد: در زمان حیات رهبر کبیر انقلاب نیز نامه‌ای از سوی ایشان به میخائیل گورباچف برای دعوت به اسلام به رشته تحریر درآمد شباهت زیاد به حرکت ارزشمند جانشین امام خمینی(ره) در حال حاضر دارد.

captcha