دوره‌های آموزشی «فلسفه اخلاق» و «آشنایی با مکاتب عرفانی و شبه عرفانی»
کد خبر: 2809435
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌کند:

دوره‌های آموزشی «فلسفه اخلاق» و «آشنایی با مکاتب عرفانی و شبه عرفانی»

گروه اندیشه: سیزدهمین دوره آموزشی کوتاه‌مدت مجمع حکمت اسلامی در زمینه فلسفه اخلاق و آشنایی با مکتب‌های عرفانی و شبه عرفانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مجمع عالی حکمت اسلامی در راستای بهره‌مندی طلاب و فضلای محترم از اساتید مجرب علوم اسلامی سیزدهمین دوره آموزشی کوتاه مدت خود را برگزار می‌کند.

در سیزدهمین دوره آموزش کوتاه مدت فلسفه اخلاق، حجت الاسلام و المسلمین دکتر شریفی به ارائه فلسفه اخلاق خواهد پرداخت و موضوعات فرا اخلاق، اخلاق هنجاری، اخلاق کاربردی را بررسی خواهد کرد. طلاب پایه 7 به بالا و دانشجویان کارشناسی می‌توانند در این دوره شرکت کنند. این دوره از 7 اسفند و روزهای پنجشنبه در ساعت 8 الی 9:30 برگزار خواهد شد.

در محور دیگر دکتر فنایی اشکوری به ارائه مباحثی در خصوص آشنایی با مکتب‌های عرفانی و شبه عرفانی خواهد پرداخت. این کلاس از 26 بهمن و در روزهای یکشنبه ساعت 15:30 تا 17 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره از 11 تا 12 بهمن و از ساعت 9 تا 12 و 16 الی 17 به مشهد، خیابان 19 دی، کوچه 10، فرعی اول سمت چپ، پلاک 5 در دفتر مجمع عالی حکمت اسلامی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 11-37757610 (025) تماس بگیرند.

captcha