دومین فراخوان ایده‌های مسجدی با محور طراحی و اجرای ایده‌های مسجدی اعلام شد
کد خبر: 2819099
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
نظری خبر داد:

دومین فراخوان ایده‌های مسجدی با محور طراحی و اجرای ایده‌های مسجدی اعلام شد

گروه جامعه: مسئول دبیرخانه جشنواره فام دو(جشنواره ایده‌های مسجدی) از اعلام فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: محور‌های جشنواره دوم طراحی و اجرای ایده‌های مسجدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین نظری، مسئول دبیرخانه جشنواره فام دو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اعلام فراخوان دومین جشنواره ایده‌های مسجدی «فام» در خصوص تفاوت‌های این دوره با دوره قبل عنوان کرد: در فام یک از همه قالب‌های متعارف شامل فیلم، فیلمنامه‌، شعر، پایان‌نامه، داستان و خود ایده فراخوان و دریافت اثر داشتیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره اول اگر چه هدف رسیدن به بانک ایده‌های مسجدی بود اما چون هدف اصلی این بود که بدانیم وضعیت کشور در خصوص موضوعات مسجدی چگونه است و سپس از آن طریق به ایده‌ برسیم فراخوان به صورت گسترده و در رشته‌های مختلف اعلام شد.

دریافت بیش از 1000 اثر مختلف در فام یک
حجت‌الاسلام نظری از دریافت بیش از هزار اثر مختلف در فام یک خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 350 ایده مستقیم ارسال شده بود. در فاصله تشکیل بانک ایده تا اعلام فراخوان فام دو نیز حدود 100 ایده به بانک ایده‌های مسجدی ارسال شد.

وی در خصوص جشنواره فام دو، گفت: در سال جاری دو محور رقابتی برای فام دو در نظر گرفته شده است که یکی طراحی ایده است و دوم اجرا و عملیاتی کردن ایده‌های مسجدی و ارسال گزارش به دبیرخانه جشنواره.

مسئول دبیرخانه جشنواره فام دو با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اسفند ماه سال جاری اعلام شده است از احتمال تمدید مهلت ارسال آثار به دلیل خواست رابطین استانی مرکز خبر داد و گفت: نتایج قبل از تیر ماه سال 94 اعلام کرد.

به گزارش ایکنا در فراخوان دومین جشنواره ایده‌های مسجدی آمده است: در این فراخوان رقابت در دو عرصه خلق ایده‌های جدید و اجرای ایده است. در بخش دوم رقابت شرکت کنندگان می‌توانند با به کارگیری ایده‌های موجود در بانک ایده‌های مسجدی(بام) به نشانی پایگاه اینترنتی Bam.masjed.ir یا به کارگیری ایده‌های جدید و ارسال گزارش تفصیلی به دو صورت نوشتاری و تصویری به دبیرخانه در رقابت شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی Fam.masjed.ir مراجعه و یا با شماره تلفن  ٣٦-٣٢٩٢٣٨٣٥-٠٢٥تماس بگیرند.

captcha