اعلام فراخوان طرح لبیک ۱ در بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهرری
کد خبر: 2843115
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

اعلام فراخوان طرح لبیک ۱ در بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهرری

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان طرح لبیک ۱ در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهرری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح لبیک 1 در قالب 11 سطح در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهرری برگزار می‌شود.

سطح مقدماتی این طرح شامل حفظ یک جزء(جزءاول یا جزء30)، سطح یک آن شامل حفظ 3 جزء اول، سطح دو آن شامل حفظ شش جزء اول، سطح سه آن شامل حفظ 10 جزء قرآن است به گونه‌ای که در هر سطح، حفظ سه جزء به آن اضافه می‌شود و حفظ 10 جزء شامل حفظ کل قرآن کریم است که علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه در این طرح نام نویسی کنند.

این طرح اول اسفند‌ماه آغاز و اختتامیه آن نیز خردادماه سال آینده برگزار می‌شود، همچنین حضور تمامی ثبت نام کنندگان در کلاس‌ها الزامی است. همچنین تمام مقاطع سنی آقایان و بانوان و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

یادآور می‌شود، به افرادی که حد نصاب لازم را در این طرح کسب کنند و به قبول شدگان به قید قرعه، کمک هزینه سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس با والدین، مشهد مقدس انفرادی، لوازم منزل و صدها جوایز ارزنده دیگر اعطا می‌شود. همچنین مراسم قرعه‌کشی 25 مرداد‌ماه  سال 94 همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) انجام می‌گیرد.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این طرح می‌توانند در شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند و شرکت‌کنندگان تهرانی می‌توانند جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره 55964779 و 09019873949 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه شهرری نشانی میدان شهید غیبی، خیابان شهید خرمدره، خیابان شهید کهریزی روبروی مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع)، کوچه شهید شاملو مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در سال 1375 در روستای ماهفرخان از توابع شهرستان استهبان واقع در استان فارس تأسیس شد که هم اکنون شعبه مرکزی مؤسسه در همین روستا است. این مرکز هم اکنون حدود 140 شعبه در 11 استان دارد که زیر پوشش فعالیت‌های قرآنیشان، تمامی شعب در امور آموزشی، زیر مجموعه بیت‌الاحزان مرکزی هستند.

همچنین امور مالی مؤسسه توسط خیرین و واقفان قرآنی اداره می‌شود. این مؤسسه در رشته‌های مهد و پیش‌دبستانی، دبستان، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، ترجمه و مفاهیم، حفظ یکساله (تخصصی) و30 ماهه (نیمه تخصصی) و 5 ساله (عمومی) و تفسیر و تدبر در قرآن کریم فعالیت دارد و مبدع مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم در یکسال است که هم اکنون پنج مدرسه شبانه روزی را تحت حمایت‌های خود دارد که چهار مدرسه ویژه برادران و یک مدرسه ویژه بانوان است.

captcha