اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وام‌دار اهل بیت(ع) است
کد خبر: 2939244
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وام‌دار اهل بیت(ع) است

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ اظهار کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهل بیت(ع) است و ایام فاطمیه(س) بیعت با ولایت است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ گفت: حضرت فاطمه(س) در مسیر برقراری حکومت اسلامی و دفاع از حریم ولایت و امامت با تمام وجود به میدان آمدند و جان خود را در راه ولایت فدا کردند.

وی افزود: می‌توان با برنامه‌‌ریزی مناسب و دقیق از ایام فاطمیه(س) به ‌عنوان فرصتی طلایی برای تبلیغ، تبیین احکام ناب اسلامی، سیره عملی و نظری حضرت فاطمه(س) استفاده و در واقع ابعاد زندگی آن حضرت را مهمان سفره‎های نوروزی آحاد مردم کرد.

رمضانی تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهل بیت(ع) بوده و ایام فاطمیه(س) بیعت با ولایت است.

رمضانی ادامه داد: ایام عید نوروز 94 با ایام فاطمیه(س) پیوند خورده است، بنابراین باید پیام حضرت زهرا(س) برای مردم، جوانان به‌ ویژه بانوان به خوبی تبیین شود و از وعاظ و مداحان انتظار می‌رود همان‌گونه که در ایام ماه محرم، صفر و وفات ائمه معصومان(ع) در مساجد فعالیت می‌کنند، در ایام شهادت این بانوی شجاع و بزرگوار نیز علاوه بر برگزاری مجالس عزاداری باید درباره سبک، سیره و روش زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) را برای مردم تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ با اشاره به این که رمز موفقیت و اقتدار این نظام از اهل بیت(ع) است، بیان کرد: ایام فاطمیه(س) بیعت با ولایت بوده و اقتدار این نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ولایت و ولایت‌مداری است.

captcha