هنرمندان در مسیر ارزش‌های مورد تأکید دین و انقلاب قدم بردارند
کد خبر: 2957579
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
میلانی:

هنرمندان در مسیر ارزش‌های مورد تأکید دین و انقلاب قدم بردارند

گروه هنر: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارزش‌های مورد تأکید دین و انقلاب در حوزه هنر مشخص است و هنرمندان باید در آن مسیر قدم بردارند، گفت: باید بر اساس مؤلفه‌های ایمان، اخلاق، دانش، تعهد، نوآوری و خلاقیت و شناخت نیاز و ذائقه مخاطب سهم بسزایی در برگزاری جشنواره هنری ایران آینده ایفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی امروز، 19 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های حوزه هنری در سال 94 براساس سند چشم‌انداز 1404 خواهد بود، اظهار کرد: درسال آینده آثاری که در حوزه هنری توسط هنرمندان تولید خواهد شد اعم از شعر، داستان، فیلم کوتاه، کاریکاتور، نقاشی و... با رویکرد جشنواره هنری ایران اینده و افق 1404 خواهد بود.

وی نصب نمادها و المان‌های سند چشم‌انداز 1404 و بهره‌گیری از ابزارهای تبلیغاتی درفضای شهری، ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و گنجاندن مفاهیم، محورها و اهداف این سند درسخنرانی‌ها، گفتمان‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی را ازجمله راهکارهای ترویج و فرهنگ‌سازی مشارکت مردم در اجرای این سند عنوان کرد.

میلانی از کارهای شاخص سند چشم‌انداز برای سال 94 را برگزاری نهمین دوره جشنواره «دست‏های کوچک دعا» با رویکرد سند چشم‎‏انداز، برگزاری کنگره بین‏المللی استاد شهریار در شهریورماه سال آتی را از مهمترین برنامه‌های حوزه هنری آذربایجان شرقی در این زمینه برشمرد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های محوری و مورد تأکید دین و انقلاب درحوزه هنر مشخص است و هنرمندان باید درآن مسیر قدم بردارند، گفت: حوزه هنری آذربایجان شرقی درصدد است براساس مؤلفه‌های ایمان، اخلاق، دانش، تعهد، نوآوری و خلاقیت و شناخت نیاز و ذائقه مخاطب با تأکید بر کار تیمی و مشارکت همگانی به‌شکلی پرشور و شعور وارد میدان شده و سهم بسزایی در برگزاری جشنواره هنری ایران آینده ایفا کند.

captcha