موفقیت تیم مذاکر‌ه‌کننده هسته‌ای ‌نتیجه همبستگی ملی در ایران ‌است
کد خبر: 3083966
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
‌تقوی:

موفقیت تیم مذاکر‌ه‌کننده هسته‌ای ‌نتیجه همبستگی ملی در ایران ‌است

گروه سیاسی: موفقیت بزرگ تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در نتیجه همبستگی ملی در ایران به‌دست آمده است و وزیر امور خارجه آمریکا نیز اظهار کرده که ایران قابل و محکوم به شکست نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی، امام جمعه موقت بندرعباس روز گذشته، 14 فروردین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نتیجه مذاکرات هسته‌ای در لوزان سوئیس، عنوان کرد: بیانیه لوزان حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را در نزد جهانیان به اثبات رساند و موفقیت بزرگی  محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: اما توافقتنامه و نتیجه نهایی مذاکرات هسته‌ای برای ملت ایران مهم‌تر است و نباید تنها از بیانیه مذاکرات هسته‌ای ذوق زده شویم بلکه ما منتظریم که توافقنامه ایران اسلامی به نتیجه برسد.
امام جمعه موقت بندرعباس این موفقیت بزرگ به ملت ایران تبریک و از حمایت‌های مردم و مقام معظم رهبری از تیم مذاکر‌ه‌کننده هسته‌ای قدردانی ‌و بیان کرد: این موفقیت بزرگ در نتیجه همبستگی ملی در ایران به‌دست آمده است و وزیر امور خارجه آمریکا نیز اظهار کرده که ایران قابل و محکوم به شکست نیست.
حجت‌الاسلام تقوی در ادامه سخنان خود میلاد حضرت فاطمه‌(س) و روز زن را تبریک گفت و افزود: باید تلاش کنیم شخصیت جامع حضرت زهرا‌(س) الگو شود و در آئین‌ها و مراسم‌های تجلیل از بانوان این جایگاه را حفظ کنیم.
وی همچنین با اشاره به اردوهای راهیان نور دریایی، اظهار کرد: پیکره خلیج فارس تعداد قابل توجهی شهید تقدیم انقلاب کرد و ضرورت دارد که مردم با هشت سال دفاع مقدس آشنایی داشته باشند.‌

captcha