نهمین جشنواره سراسری «دست‌های کوچک دعا» برگزار می‌شود
کد خبر: 3121229
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به میزبانی تبریز؛

نهمین جشنواره سراسری «دست‌های کوچک دعا» برگزار می‌شود

گروه هنر: در هفته هنر انقلاب اسلامی نهمین جشنواره سراسری «دست‌های کوچک دعا» ویژه انتخاب بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان زیر ۱۲ سال با انتشار پوستر و فراخوان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی امروز، 22 فروردین درجمع خبرنگاران از انتشار پوستر و فراخوان نهمین جشنواره سراسری دست‎های کوچک دعا خبر داد و گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا ویژه انتخاب بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان زیر 12 سال با انتشار پوستر و فراخوان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی درباره چگونگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‎‏شود و بخش اصلی شامل انتخاب بهترین دعای تحویل سال از زبان کودکان زیر 12 سال است.

میلانی با تأکید بر بخش دوم و ویژه جشنواره فوق افزود: بخش ویژه چشم‌انداز ایران در افق 1404 است و کودکان سراسر کشور به عنوان نسل آینده‎‏ساز ایران اسلامی می‏‎توانند آرزوهای خود را در قالب دلنوشته و دعا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: مهلت ارسال آثار برای جشنواره فوق فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری است که بعد از بررسی و داوری آثار در تیر ماه 94، شاهد برگزاری برنامه اختتامیه نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا در مرداد ماه خواهیم بود.

وی همچنین در خصوص شرایط ارسال آثار خاطرنشان کرد: هر شرکت‌کننده می‏‎تواند حداکثر 5 دعا در هر بخش و در مجموع 10 دعا به همراه فتوکپی شناسنامه و یک قطعه عکس 3 در 4 ارسال کند.

میلانی گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در مهلت یادشده آثار خود را به آدرس حوزه هنری آذربایجان شرقی، دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دست‌های کوچک دعا، ارسال کنند.

captcha