عمل به سیره ائمه انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهد
کد خبر: 3275636
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
امام جمعه خرمدره:

عمل به سیره ائمه انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهد

گروه اندیشه:امام جمعه خرمدره گفت: عمل به سیره ائمه انسان‌ها را از گمراهی نجات داده و او را به سوی عاقبت به‌خیری سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرمدره ،روز گذشته، 18 اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره  با توصیه مردم و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تمام شئونات زندگی، تصریح کرد: رعایت تقوای الهی مردم را از بسیاری از بدی‌ها دور می‌کند.
وی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، تصریح کرد: عمل به سیره ائمه انسان‌ها را از گمراهی نجات داده و او را به سوی عاقبت به‌خیری سوق می‌دهد.
امام جمعه خرمدره با بیان  اینکه امام موسی کاظم (ع) در طول دوران زندگی با برکت خویش به تربیت یارانی  همت گماشت که شیعه و سنی به آن اعتقاد دارند، اضافه کرد: زندگانی امام موسی کاظم (ع)  کلاسی سراسر درس برای همگان است.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان، یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهنمای مسئولان برای اداره و آینده کشور است و مسئولان باید تلاش کنند به مشکلات فرهنگیان که یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند  رسیدگی کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تهدیدات آمریکاعلیه کشورمان، تاکید کرد: ملت ایران از گزینه‌های آمریکا ترسی ندارد و هرگز تسلیم زیاده خواهی و خواسته‌های آنها نخواهد شد.
وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود، خواستار قطع فوری حملات رژیم جنایتکار آل سعود به کودکان، مردم و تأسیسات و زیرساخت‌های یمن شد.
امام جمعه خرم‌دره در پایان با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در زمینه کشتار مردم یمن توسط رژیم جنایتکار آل سعود ، تصریح کرد: مجامع بین‌المللی با سکوت خود رژیم جنایتکار آل سعود را در کشتار بی‌رحمانه کودکان وزنان حمایت می‌کنند.
وی در پایان با اشاره به میزبانی شهرستان خرمدره از دو شهید گمنام،  تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره میزبان دو شهید گمنام در ۲۳ اردیبهشت سال جاری خواهد بودکه امیدواریم مردم شهرستان حضور پررنگ و پرشوری در مراسم استقبال و تدفین این شهدای والا مقام داشته باشند.

captcha