جشن میلاد حضرت مهدی(عج) در آشتیان برگزار می‌شود
کد خبر: 3307831
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

جشن میلاد حضرت مهدی(عج) در آشتیان برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: جشن میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج)در زورخانه زنده‌یاد حسین آقا کرم آشتیانی شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مقصودی، مسئول برگزاری این جشن گفت: جشن میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) سالیان زیادی است که به‌دلیل کوچک بودن فضای زورخانه فقط ویژه آقایان برگزار می‌شود، اما امسال در نظر داریم این مراسم به‌صورت عمومی اجرا شود.

وی هدف از برگزاری این جشن را گرامیداشت میلاد با سعادت امام مهدی(عج) در ماه پر خیر و برکت ماه شعبان دانست و افزود: همچنین به نمایش گذاشتن توانمندی‌های دوستان و عزیزان ورزشکار باستانی از دیگر اهداف این جشن به شمار می‌رود.

مقصودی با اشاره به اینکه این ورزش با نام خدا شروع و با دعای فرج تمام می‌شود، اظهار کرد: جوانان با ورود به زورخانه و انجام ورزش‌های باستانی مطمئنا به راه‌های خلاف و اشتباه وارد نخواهند شد.

وی با بیان اینکه جوانان در این رشته پهلوان مسلک می‌شوند، گفت: به نظر من مهم‌ترین کاری که ما انجام داده‌ایم این است که ورزشکاران، زورخانه را مسجد دوم می‌دانند و کودکان و خردسالان ما نماز خود را در زورخانه می‌خوانند.

محمدرضا طهماسبی آشتیانی

captcha