آغاز اجرای فام ۳/ تمرکز بر اجرای ایده‌های مسجدی در مساجد
کد خبر: 3309654
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
آقایی اعلام کرد:

آغاز اجرای فام ۳/ تمرکز بر اجرای ایده‌های مسجدی در مساجد

گروه جامعه: سخنگوی مرکز رسیدگی به امور مساجد از آغاز جشنواره ایده‌های مسجدی (فام ۳) خبر داد و گفت: در فام ۳ تمرکز بر اجرای ایده‌های مسجدی در سطح مساجد کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید آقایی، سخنگو و معاون هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری همایش پایانی دومین فراخوان ایده‌های مسجدی (فام٢) گفت: نفرات برتر این جشنواره در مسجد مقدس جمکران معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

وی به رونمایی از پوستر و آغاز جشنواره فام 3 نیز اشاره کرد و گفت: تفاوت فام 1 و فام 2 این بود که در فام یک (فراخوان ایده‌های مسجدی) از مردم دعوت شده بود تمام آثار مربوط به مسجد از آثار هنری گرفته تا مقاله، محصول و ایده‌های مسجدی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، اما در جشنواره فام دو از مردم فقط خواسته شد ایده‌هایی که برای اداره بهتر مسجد دارند را به دبیرخانه فام 2 ارسال کنند.

حجت‌الاسلام آقایی در ادامه در خصوص ویژگی‌های فام 3، گفت: در فام دو 80 درصد ارائه ایده و 20 درصد نحوه اجرای ایده مورد توجه بود اما در فام 3 از مردم خواسته‌‌ایم ایده‌های مسجدی موجود را در مساجد خود به اجرا دربیاورند.

وی تصریح کرد: در سال جاری 80 درصد توجه ما متمرکز بر اجرای 700 تا 800 ایده‌ای است که در فراخوان ایده‌های مسجدی دریافت شده است و به بهترین اجراهایی که از ایده‌های مسجدی در مساجد صورت گیرد جایزه تعلق خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام آقایی تصریح کرد: همچنان سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد به آدرس www.masjed.ir آماده دریافت ایده‌های مسجدی علاقه‌مندان است.

captcha