شجره طیبه صالحین به وضعیت بهتری تغییر یابد
کد خبر: 3317905
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
آیت‌الله ایمانی:

شجره طیبه صالحین به وضعیت بهتری تغییر یابد

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان فارس شجره طیبه صالحین سرمایه‌ای است که باید آن را به وضعیت بهتری تغییر دهیم و لازمه آن دلسوزی از سر صدق با حوصله برخورد کردن و وقت گذاشتن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 2 تیر در دیدار با جمعی از مربیان و سرگروه‌های حلقه صالحین سپاه فجر فارس با تأکید بر ضرورت و تقویت حلقه‌های شجره طیبه صالحین در جامعه  گفت: دنیای امروز تمام امکانات خود را برای تاثیرگذاری بر افکار جوانان و نوجوانان به منظور بهره‌برداری فردا و آینده به کار گرفته است، پس باید در این فضا فعالیت‌های چشمگیر و اثرگذاری صورت پذیرد.
وی افزود: شجره طیبه صالحین سرمایه‌ای است که باید آن را به وضعیت بهتری تغییر دهیم و لازمه آن دلسوزی از سر صدق با حوصله برخورد کردن و وقت گذاشتن است.
آیت‌الله ایمانی عنوان کرد: جامعه امروز به سرعت در حال دگرگونی و تحول بوده و ابزار و وسایل پیشرفت و اثرگذاری بر جوانان روز به روز در حال نوآوری است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: بهره‌گیری دشمن از ابزار جدید  باعث می‌شود که ما در برابر دشمنان قسم خورده حالت تهاجم گرفته و به این اصل به عنوان وظیفه اصلی نگاه شود و خود را در برابر طرح‌ها و هجمه‌های دشمن در موضع هجوم ببینیم.

captcha