شرکت 310 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن زیرکوه
کد خبر: 3318449
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

شرکت 310 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن زیرکوه

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف زیرکوه گفت: سهمیه شهرستان در تربیت حافظ قرآن از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور 310 نفر تعیین شده بود که با گذشت دو ماه از سال جاری سهمیه با موفقیت تکمیل شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام حسین رحیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه گفت: سهمیه ثبت‌ نام متقاضیان حفظ قرآن شهرستان زیرکوه در طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کشور در سال جاری، تکمیل شد.



وی بیان کرد: طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم با ادامه فعالیت خود در چهارمین سال متوالی و در تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم با موفقیت کامل در شهرستان زیرکوه به اتمام رسید.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه گفت: سهمیه شهرستان زیرکوه در تربیت حافظ قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور 310 نفر تعیین شده بود که با گذشت دو ماه از سال جاری سهمیه 310 نفری سال 94 با موفقیت و با جذب علاقه‌مندان حفظ قرآن کریم به کلاس‌های حفظ قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن کریم تکمیل شد و به‌عنوان ابتدایی ترین شهرستان، مورد تقدیر کمیته طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه  خراسان جنوبی قرار گرفت.

captcha