حق ملت ایران با لغو تحریم‌ها گرفته شود
کد خبر: 3319827
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
آیت الله علما:

حق ملت ایران با لغو تحریم‌ها گرفته شود

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که آمریکا بی‌سبب تحریم‌های بی‌جا و ظالمانه‌ای علیه ملت بزرگ ایران وضع کرده، گفت: حق ملت ایران باید با لغو تحریم‌ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه درخطبه های نماز جمعه هفته قبل این شهر، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که آمریکا بی‌سبب تحریم‌های بیجا و ظالمانه‌ای علیه ملت بزرگ ایران وضع کرده که تیم مذاکره کننده در حال تلاش برای احیای حقوق ملت هستند، گفت: از فرمایش‌های مقام معظم رهبری می‌توان دریافت، حذف همه تحریم‌ها در روز امضای توافق خط قرمز نظام است.

وی افزود: تمام این تحریم‌ها فقط از سوی آمریکا بر ملت ایران تحمیل می‌شود و دیگر کشورهای غربی با وجود اینکه منافع خود را در خطر می‌اندازند اما مجبور به اطاعت از آمریکا هستند. حق ملت ایران باید با لغو تحریم‌ها گرفته شود اما این توافق باید توافقی خوب، منصفانه و عزتمندانه باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این که ملت ایران باید بدانند که لغو تحریم‌ها نیست که سبب توسعه و شکوفایی اقتصاد ما می‌شود اظهار کرد: تنها راه برای رسیدن به این امر، اقتصاد مقاومتی است و به ‌فرمایش مقام معظم رهبری یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی تقوای اقتصادی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه به 15 تیر ماه روز ملی مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت و افزود: ریشه کن شدن مواد مخدر تنها با فعالیت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام نخواهد شد بلکه نیازمند بسیج عمومی مردم است.

وی همچنین با یادآوری سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ششم تیر اظهار کرد: خداوند این شخصیت والامقام را نه تنها برای ایران بلکه برای همه دنیای اسلام ذخیره کرده است.

آیت الله علما درادامه هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 یار انقلاب و امام را گرامی داشت.

captcha