نظام جمهوری اسلامی ارزش‌های خود را به دنیا عرضه کرده است
کد خبر: 3325675
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
زارع:

نظام جمهوری اسلامی ارزش‌های خود را به دنیا عرضه کرده است

گروه سیاسی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با بیان اینکه ایران کشور انسان‌محور و عدالت‌محوری است، گفت: نظام جمهوری اسلامی در دنیا ارزش‌های خود را عرضه کرده است و ملت‌های زیادی مجذوب اهداف آن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، وحید زارع، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز امروز، 16 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: با فرض اینکه در این مذاکرات در نهایت توافق صورت گیرد، به دلیل اینکه هر یک از کشور های ۱+۵ بیانی متفاوت از توافق دارند مشکل‌هایی ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه شفاف‌سازی کامل در زمینه هسته‌ای ایران توسط  آژانس صورت گرفته است، افزود: این بدبینی توسط طرف مقابل به دلیل این است که آن‌ها تصور می‌کنند ایران هم مثل خود آن‌ها به دنبال گسترش خشونت است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به اینکه ایران کشور انسان‌محور و عدالت‌محوری است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا ارزش‌های خود را عرضه کرده است و ملت‌های زیادی مجذوب اهداف و آرمان‌‌های آن شده‌اند.
وی تأکید کرد: با توجه با بیانات مقام معظم رهبری مذاکره‌کنندگان باید بر امنیت ملی  و استقلال مردم ایران پافشاری کنند.
زارع با بیان اینکه ما از ابتدا به مذاکرات خوشبین نبودیم، افزود: اشتباه اصلی در این مذاکرات این است که سنگ بنای مذاکرات را بد گذاشتند و مباحث اقتصادی را به مسائل هسته‌ای گره زدند.
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران پای حقوق خود ایستاده‌اند، گفت: درصورت انجام نشدن توافق هسته‌ای، مردم ایران باز هم از تیم مذاکره‌کننده استقبال می‌کنند چراکه همه می‌دانند زیاده‌خواهی طرف مقابل مانع انجام توافق شده است.

captcha