اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در اهواز
کد خبر: 3328849
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در اهواز

گروه اجتماعی: به منظور ایجاد امنیت ترافیکی مطلوب در روز عید سعید فطر محدودیتهای ترافیکی از ساعت ۵ تا پایان نماز عید فطر در اهواز اجرا می‌شود.

سرهنگ عادل مجدمی، رئیس پلیس راهور خوزستان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اعلام کرد: در مدت زمان اعلام شده از پل راه‌بند بلوار آیت‌الله بهبهانی به سمت مصلا مسدود و از تقاطع پاداد تا مصلی مسیر جنوب به شمال محدودیت برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین همه ورودی‌های شمالی و جنوبی منتهی به خیابان امام شرقی از تقاطع ادهم، مسدود خواهند بود. از تقاطع کمپانی به سمت آبادان نیز محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس راهور خوزستان افزود: در این زمان تعیین شده همه خیابان‌های فرعی ورودی به سمت مصلا مسدود است و از خیابان 17 شهریور مقابل پارک 7 تیر به سمت تقاطع کیکاوس محدودیت تردد خواهیم داشت.

مجدمی گفت: در این بازه زمانی همچنین از سه راه سلمان فارسی تا چهارراه آبادان محدودیت برقرار است. از تقاطع کیکاوس به سمت چهار راه آبادان مسدود و اطراف بهشت آباد نیز از ساعت 8 تا 13 محدودیت تردد وجود دارد. در غرب اهواز نیز و در سه راهی حمیدیه نیز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

وی اظهارکرد: از همه شهروندان اهوازی تقاضا می‌شود که از آوردن خودروهای شخصی و موتورسیکلت در محدودیت‌های اعلام شده خودداری و برای تردد از خودروهای عمومی استفاده کنند و مانند همیشه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

captcha