سومین جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3338046
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

سومین جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین فارس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: به‌همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس، سومین جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به‌همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس، سومین جشنواره حلقه‌های شجره طیبه صالحین این استان با هدف شناخت و معرفی برترین اعضا و حلقه‌های صالحین استان فارس و همچنین جمع‌آوری آثار و استفاده از تجربیات رده‌های موفق در اجرای طرح صالحین در فارس برگزار می‌شود.
این جشنواره در دو بخش خاطره‌نویسی و روزنامه‌ دیواری از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد. موضوعات بخش خاطره‌نویسی شامل رویداد و خاطرات تأثیرگذار در برگزاری حلقه‌های صالحین و خاطره اولین حضور در حلقه‌های صالحین است. همچنین موضوعات بخش روزنامه‌دیواری نیز شامل اخلاق آسمانی، ارزش‌های زیبا، رفتارهای خدایی،  سبک زندگی اسلامی، انتظار فرج، آسیب‌های ماهواره و جهاد اقتصادی تعیین شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس شیراز، بلوار پاسداران، جنب حسینیه عاشقان ثارالله(ع)، مرکز آموزشی امام حسین(ع)، طبقه همکف، قرارگاه مهندسی تربیتی شهید قنوتی و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس khateresalehin@chmail.ir ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 25 شهریورماه سال جاری اعلام شده است ضمن اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت جشنواره به آدرس fars.salehin.ir و یا نواحی مقاومت سپاه شهرستان مربوطه مراجعه کنند. 
یادآور می‌شود، شماره تماس دبیرخانه جشنواره 09384104942 و سامانه پیامکی آن نیز 66000713604 اعلام شده است.

captcha