جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در ۸۵ رشته و بخش آغاز می‌شود
کد خبر: 3342828
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
از اول دهه کرامت؛

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در ۸۵ رشته و بخش آغاز می‌شود

گروه هنر: دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در ۸۵ رشته و بخش از ابتدای دهه کرامت کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرتضی طاهریان، دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، پنجشنبه، 22 مرداد‌ماه در جمع خبرنگاران لرستانی با بیان این‌که اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت است، گفت: به فضل خداوند آئین‌های گرامیداشت دهه کرامت از صبح روز اول ذی‌القعده در حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا 11 ذی‌القعده ادامه دارد.
وی با اشاره به این‌که این دهه نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در 75 کشور جهان مورد توجه است، افزود: طبیعی است در بزرگداشت برنامه‌های دهه کرامت مساجد، هیئت‌های مذهبی، بانوان، قشر جوان و نوجوان محور برنامه‌های ما هستند.
دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور بیان کرد: در روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) در سراسر کشور ویژه‌برنامه روز دختر برگزار می‌شود و این دهه فرصت خوبی برای دستگیری از نیازمندان است.
وی عنوان کرد: پیش‌بینی‌های خوبی ازجمله جشنواره‌هایی مانند سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شده که در 85 رشته و بخش از ابتدای دهه کرامت کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم همه این اقدامات به‌خوبی انجام شود.
طاهریان تصریح کرد: جامعه هدف ما همه مردم  با محوریت تشکل‌های مردمی، بهزیستی، بسیج، مساجد، اصناف و بازاریان هستند که اگر 10 درصد از این ظرفیت‌ها هم استفاده شود شاهد پیشرفت خوبی در این دهه هستیم.

اجرای جشنواره «بانوی کرامت» در سراسر کشور

وی بیان کرد: برای بهتر برگزار شدن آن امسال بخش دانشگاهیان و کمیته دانشگاهیان ما فعال‌ شده است و برنامه‌های مختلفی ازجمله جشنواره «بانوی کرامت» را در سراسر کشور برگزار می‌کنند.
دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: بخش کمیته و کارگروه محتوایی ما با محوریت حرم حضرت معصومه(س) جز کارگروه‌های مهم ما است که در غنا خشی کار کمک کردند و کتاب در آستان کرامت برای پر کردن محتوا و استفاده تهیه‌ شده است.

captcha